Stichting Trijntje Lakeman
 Ontmoet, verbind, inspireer, bewustzijn, leren van en met elkaar

Welkom!

Welkom op de website van de Stichting Trijntje Lakeman.

Trijntje Lakeman was de echtgenote van Jan Boon, reder in De Rijp. Als enige erfgenaam van het familiekapitaal bepaalde Jan Boon dat na zijn dood uit zijn vermogen een fonds moest worden gesticht om de werkloosheid en armoede in De Rijp te bestrijden. Uit zijn nalatenschap werd de                Maatschappij tot bevordering van Nijverheid in De Rijp opgericht.                                                                               Naast de Maatschappij wordt in 1969 de Stichting Jan Boon opgericht.

Ook nu nog worden met deze stichting sociale en culturele projecten ondersteund.                                              Met deTrijntje Lakeman stichting proberen wij meer Liefde en Saamhorigheid                                                                in De Rijp te krijgen en in het ..bijzonder in de doopsgezinde vermanig.

waar we samen zijn en plezier willen delen in al onze projecten.

Vrijdag 30Augustus 18:30u
HELENDE ZOMER KLANKEN
Udo Greuter, Irene Brugman
Irene Brugman speelt intuïtief op de lier en verschillende fluiten.
Udo Greuter speelt Tibetaanse klankschaal en zingt mantra’s uit de Helendetradities van Tibet.
Je kunt ontspannen en meereizen met de klanken.
Ook ga je de diepe resonantie ervaren van de eeuwenoude klankschalen.

entre €17.50 pp
reserveren kan op
Strijntjel@gmail.com

En dan nu Trijntje....

StTrijntjeLakeman heeft als doel het verbinden en inspireren van mensen, door met en van elkaar te leren.
We hebben een inspirerend programma opgesteld met verschillende activiteiten
De ene keer zal muziek een belangrijk thema zijn,een andere keer wordt er een lezing georganiseerd.

Ons uitgangspunt is: inspiratie DOOR en VOOR elkaar!
                                                                             Heeft u een leuk, mooi, of goed idee?

Mail ons dan Strijntjel@gmail.com

Hopelijk ontmoeten we elkaar bij een van onze activiteiten!

Neem daarvoor een kijkje in onze agenda!